Nog maar 23 dagen!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jeske Becker - WaarBenJij.nu Nog maar 23 dagen!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Jeske Becker - WaarBenJij.nu

Nog maar 23 dagen!!

Blijf op de hoogte en volg Jeske

04 Januari 2013 | Nederland, Tilburg

Hallo allemaal!

Eindelijk, het is zover.. De maand januari van 2013 is aangebroken! Dit betekent voor jullie allemaal een gelukkig Nieuwjaar!
Voor mijzelf zal dat ook zo zijn, al zal het vooral ook een heel spannend jaar worden. Het afstuderen zit er aan te komen, en wel in Indonesië! Sinds maart 2011 weet ik met 2 anderen dat we hierheen gaan om voor de klas te staan en ons onderzoek te doen, maar nu begint te tijd wel echt te korten!
Allerlei voorbereidingen zijn gedaan: De taal geleerd, vaccinaties laten zetten, malariapillen gehaald, visum geregeld, kamer opgezegd en ga zo maar door..

Vandaag is het eigenlijk echt gaan kriebelen, omdat we de praktische zaken met onze taalleraar hebben besproken. Zaken zoals kleding, eten, vervoer en verblijf zijn besproken en als je de verhalen van onze taalleraar hoort, krijg ik helemaal zin dat zelf te gaan ontdekken!

Deze maand wordt nog even hard ploeteren voor school, maar dat moet lukken met over 3,5 weken deze mooie reis in zicht!

Indonesië, here we come!

• 04 Januari 2013 - 22:30

Wieke:

Ik zal j hier heel trouw volgen.
    Veel plezier met je grensoverschrijdende avontuur!

• 05 Januari 2013 - 08:32

Lotte:

Ja, ik snap dat het begint te kriebelen! De voorbereiding is al de helft van de pret :)
    Succes met de laatste loodjes in NL, en ik ga je volgen!
    X

• 05 Januari 2013 - 17:50

Robin Brugman:

Jepeskepe!

Gepewepeldipig dapat jijpij nupu alpavapast eepeen reipeisveperslapag hepebt aapaangepemapaakt.
    Ipik gapa joupou vopolgepen!

Dipikkepe kupus,
    Ropobipin

• 25 Januari 2013 - 14:02

Astrid:

Ik heb je gevonden!
    Pas op, hoor, want je gaat niet alleen ong. 16000 kilometes weg, maar ook zo'n 40 graden Celsius omhoog!

• 27 Januari 2013 - 23:24

Carla:

Nu dan toch echt je laatste avondje in het Hollandse.
    Lekker slapen ... en vroeg weer op.xxx